02 grudnia 2011

Zaległości

Trochę mi wstyd jak zaniedbałam prowadzenie bloga. Wybaczcie, że ostatnio nic nowego się nie pojawiło... Jedno co mogę tylko napisać to to, że zbliżają się Święta i zarobiona jestem robotą prezentowo- świateczną. Mam nadzieję, że po Świętach pokarzę Wam moje cudeńka jakie zrobiłam. Teraz tylko zaległości bardzo stare!
Ps: czy ktoś może wie do czorta jasnego jak teraz robi się ramki wokół zdjęcia?



Kolejna odsłona Gronostajowych w wersji fioletowej, robione na zamówienie. Wykorzystane kamienie to jaspis, ametyst, kryształ górski i kwarc różowy.


Ten komplet został wykonany w prezencie urodzinowym dla Ani. Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił :) Wykorzystałam posrebrzany drut, srebrne sztyfty oraz kamienie naturalne: śliczny agat ognisty, onyks oraz biały koral.


Ostatni naszyjnik to cudne karneole. Kuleczki są fasetowane. Cóż mogę więcej napisać... lepiej wygląda w rzeczywistości!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz